FANDOM

40975781-297a6e98638b842aaa08558bce401f06
Tung Metal - Intro02:44

Tung Metal - Intro

Toni Fræserfjæs er hovedpersonen i Tung Metal og forsangeren i heavy metal bandet Lead Poison.

PersonalitetEdit

Fræserfjæs er vild, rockende og ligeglad hvad folk synes om ham. Fræserfjæs er loyal til de andre bandmedlemmer i Lead Poison og elsker sin kæreste Susan, som han ville ændre sig selv for at få hende tilbage efter hun skred fra ham. Han har også en stor had for emo sangeren Nick, som han altid kommer op og skændes med. Han er stor fan af Alice Cooper, Guns N Roses, Motley Crue, KISS og Ozzy Osbourne og bliver meget fornemmet når folk gør grin med dem. Han har lidt af af temparament som gør ham agressiv.

Pågrund af Fræserfjæs's bad boy image, har Susan både været forelsket i ham men stadig flov over ham. Fræserfjæs kalder sit skridt for lille Ozzy, hvilke er opkaldt efter heavy metal sangeren Ozzy Osbourne.

UdseendeEdit

Fræserfjæs er en dansk mand med krøllede, langt, brunt hår, blå øjne og et handlebar overskæg. Han er iført lædervest, Lead Poison t shirt, grã jeans og Harley Davidson støvler. Fræserfjæs er muskulær bygget og normal højde (178-180). Han fik også en jakkesæt og hat da han skulle spille til Danisco festival.

Ad blocker interference detected!